سمپاشی | 1400 | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

سمپاشی | 1400 به نقل از (joesecurity.ir - جوی امنیت)

سمپاشی | 1400 به نقل از (joesecurity.ir - جوی امنیت).


سمپاشی | 1400 ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،تخفیف ویژه

ویدئو آموزشی درباره: سمپاشی | 1400

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( سمپاشی | 1400 )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; سمپاشی | 1400 مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; سمپاشی | 1400

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

ریشه کنی تخصصی ساس , موریانه , و حشرات موزی در شهرهای مختلف
دارای مجوز رسمی ازدانشگاه علو پزشکی شیراز،بوشهر و تهران، طرف قرارداد خدمات سمپاشی دانشگاه شیراز ودانشگاه علوم پزشکی شیرازودانشگاه تهران

گروه تخصصی آریا بهترین گروه تخصصی موریانه زدایی درایران واسپانیا ،عضوانجمن حشره شناسی آمریکا واسپانیا ریشه کنی صددرصدی موریانه منزل شما را تضمین مکنیم.
همیشه پیشگیری ازورود موریانه به ساختمان ازدرمان وریشه کنی موریانه آسانتراست. پیشگیری ازورود موریانه درساختمانها باید قبل از شروع ساخت انجام شود.
شرکت سمپاشی تضمینی آریا تنها شرکت تخصصی مبارزه وپیشگیری ازموریانه درایران می باشد. با افتخاراعلام میداریم که طرف قرارداد سازمان میراث فرهنگی شیراز،یزد،کرمان،اصفهان می باشیم.
تیم تخصصی شرکت سمپاشی تخصصی ساس , موریانه , و حشرات موزی در شهرهای مختلف تشکیل شده از متخصصین واساتید حشره شناسی وسم شناسی ومهندسی ژنتیک سه دانشگاه تهران،مونیخ،بارسلونا که پیوسته درحال تحقیق وبررسی زندگی وتعقیرات ژنتیکی موریانه ها درایران وسایر کشورهای داراری اقلیم مشابه هستند.
روش کنترل ژنتیکی موریانه ازجدیدترین روشهای علمی دنیا می باشد که یکی ازروشهای مبارزه با موریانه این شرکت می باشد.

انواع روشهای سمپاشی وکنترل ساس , موریانه , و حشرات موزی در شهرهای مختلف:

کنترل فوق تخصصی موریانه ازطریق روشهای ژنتیکی

  1. ریشه کنی ساس , موریانه , و حشرات موزی در شهرهای مختلف با استفاده روشهای بیولوژیکی وارگانیک
  2. ریشه کنی ساس , موریانه , و حشرات موزی در شهرهای مختلف با استفاده ازبهترین سموم آلمانی مخصوص موریانه
  3. یک کلونی شامل هزاران موریانه دررده های مختلف می باشد که مسافتی حدود3هکتاردرجهت پیداکردن غذاطی میکنند.

 

 

شناخت انواع ساس , موریانه , و حشرات موزی در شهرهای مختلف

 

افزایش بارندگی های اخیر درشهر شیرازباعث افزایش رطوبت خاک وهجوم موریانه ها ازداخل زمین به سمت منازل شده است .علاوه براین شهرشیراز جزو مناطق موریانه خیز کشورمی باشد . تحقیقات مشاوران ومتخصصین ما روی انواع موریانه ها درشیراز تغییردرساختارآرواره های موریانه را نشان می دهد .قوی ترشدن ارواره ها دراثرتغییردرنوع مصالح ساختمانی رخ داده که موریانه ها را قادر میسازد سازه های بتونی وسیمانی را راحت جویده وازآنها عبورکنند.

 سمپاشی منازل تهران: سال 98

 

موریانه فورموسان

 

ابتدا کلونی های کوچکی را به وجود آورده و سپس این کلونی های ابتدایی بیش از میلیون ها موریانه را به وجود می آورد. پس از 3 یا 4 سال که از شروع کلونی ها می گذرد، تولیدکنندگان(بالدار) تولید را شروع می کنند ولی این تولید کلونی را در مستعمره خود انجام نمی دهند و خارج از مستعمره با هزاران نفر در تلاش برای جفت شدن و ایجاد مستعمره و کلونی های مختلف دیگر این تولید را انجام می دهند.فعالیت آن ها بیشتر در روزهای گرم و بارانی در بهار و تابستان بیشتر در شب و عصرها این اتفاق رخ می دهد. 

 

 

 

 

 

  

 

موریانه زیرزمینی

 

 موریانه های زیرزمینی ازدحامشان در فصل بهار می باشد ولی در هر زمان دیگری هم می توانند این عمل را انجام دهند. تولیدکنندگان ابتدایی یک کلونی جدید را تولید کرده و تولیدکنندگان تکمیلی تنها درمستعمره خود تولید می کنند آن ها کمک به افزایش رشد کلونی ها می کنند. این موریانه ها طبقه کارگر را هم دارند که در موریانه های Drywood این طبقه وجود ندارد.این کلونی ها در قسمت زیرین زمین زندگی می کنند ولی می توانند غذای خود را با حفر و ساخت تونل به سطح زمین از طریق لوله های گلی انجام دهند . این موریانه ها برای بقای زندگی خود به رطوبت نیاز دارند بر خلاف موریانه Drywood که به رطوبت بسیار کمی نیاز دارند. این موریانه با ایجاد ترک در بتون و مصالح ساختمان باعث از بین بردن ساختار منزل شده و کل ساختمان از این آفت در امان نیست.

 

 

 

 

 

موریانه چوب خشک

 

این حشرات اجتماعی به صورت کلونی زندگی می کنند و شامل طبقاتی مانند نرها ، ملکه و سرباز می باشند ولی طبقات کارگر را مانند گونه موریانه های زیرزمینی ندارند.کلونی این موریانه ها بیشتر در تکه ای از چوب بوده بدون اینکه نیاز به زندگی در داخل زمین داشته باشند. این گونه به رطوبت بسیار کمی نیاز داشته و در داخل خانه در داخل چوب های زیر شیروانی قرار دارند. این موریانه ها رطوبت مورد نیاز خود را از طریق هضم سلولز به دست می آورند. هر کدام از کلونی این گونه بالای 2500 موریانه را تشکیل می دهد.این موریانه ها آسیب های جدی به ساختار چوبی در طول مدت زمان طولانی وارد کرده که آثار و نشانه های هجوم این موریانه ها شامل وجود خاک اره و ترک های روی سطح چوب و یا بال های این حشرات در اطراف چوب می باشد. 

 

 

 

 

 

 

موریانه چوب مرطوب

 

 این موریانه ها بیشتر در چوب های آسیب دیده با رطوبت بالا یا چوب های انباشته شده بر روی زمین محل مناسبی برای تجمع این موریانه ها می باشد. این موریانه ها در ریشه های درختان، الوارهای چوب، چوب های افتاده شده بر روی زمین و شاخه های درختان که در تماس مستقیم با سطح زمین هستند، مستقر می شوند. گاهی هم در سقف هایی با رطبت بالا ناشی از نشتی و یا لوله های آب ترک برداشته و آسیب دیده قابل مشاهده هستند.

این موریانه های باعث سست شدن پایه های منزل با خالی کردن قسمت های چوبی و ستون ها منزل می شوند که این امر خسارات سنگینی را به همراه دارد و موجب ناامیدی ساکنین می شود . ماهیت پنهان بودن این حشره باعث می شود که فعالیت موریانه تا زمانی که شدت پیدا نکند قابلیت تشخیص آن را بسیار دشوار کند.

این موریانه ها برای اینکه خود را مخفی نگه دارند، لوله های گلی ایجاد نمی کنند بلکه محل ورود و خروج خود را به داخل لانه با فضله های خود پنهان می کنند از انجا که این چوب های آلوده رطوبت بسیار بالایی دارند گاهاً مورد حمله قارچ ها هم قرار گرفته و به چوب آسیب می زنند. پوسیدگی چوب یکی دیگر از نشانه های وجود این موریانه ها می باشد که با بالا بودن رطوبت در محیط و نشتی آب ایجاد می گردد.

تلفن مشاور ساس , موریانه , و حشرات موزی در شهرهای مختلف :۰۹۱۷۹۲۰۸۴۸۶

 

 موریانه ها را معماران نابغه طبیعت می نامند .گذشته ازنقش مخربی که موریانه برای ساختمانهای چوبی وانواع سازه های دست بشر دارد باید بدانیم حضورموریانه درطبیعت امری ضروری می باشد که توضیح دراین مورد ازحوصله بحث خارج است لذا باید کاری کرد که بتوانیم ازورود موریانه در ساختمان جلوگیری کرد واگر موریانه وارد منزل شده بتوانیم با استفاده ازبه روزترین تکنیک های نوین دنیا کنترل کنیم.
سمپاشی وموریانه زدایی تخصصی درشیراز  09179208486
سمپاشی وموریانه زدایی تخصصی دربوشهر 09175628486

 

 

 


 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد سمپاشی | 1400 با کد تخفبف (hash-661e89961aca7) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " سمپاشی | 1400 " .